Terugblik 40-jarig jubileum koor “Palet”

Geplaatst op: 23-07-2017

De avond werd geopend met een korte terugblik op het ontstaan van het koor. Namen als pastoor Bosma, meester Veldhuizen, Frans Melenhorst, Wilhelmien Haverkort-Nijboer en de huidige dirigente Anita Plas kwamen voorbij.

Op uitnodiging van het koor zongen heel veel oud-koorleden uit volle borst mee, vooraan in de kerk of in de bank! Er werden veel “gouwe ouwe” van Palet gezongen aangevuld met een paar nieuwe liedjes.

Het was een feest van herkenning en iedereen genoot zichtbaar. Het gevoel van saamhorigheid was groot en het plezier straalde er vanaf!

Tot slot werden de dirigente en de bandleden bedankt voor hun jarenlange inzet en enthousiasme.

Aan het eind van het concert werd het koor verrast door het parochiebestuur. Als blijk van waardering was er een woord van dank en werd een financiële bijdrage overhandigd.

Na het concert vond er een reünie plaats in het dorpshuis “De Schalm” voor de koorleden. Er werden tot in de laatste uurtjes oude filmpjes en foto’s bekeken en vele herinneringen opgehaald.

We kunnen als koor terugkijken op een geweldige avond! Goed georganiseerd door de jubileumcommissie die er vele uurtjes werk in heeft gestopt.

Iedereen is van harte welkom om de repetities bij te wonen. De repetities (iedere vrijdag 19.00 uur-20.00 uur) beginnen na de zomervakantie en vinden plaats in de kerk te Steenwijksmoer!

Wie weet. . .tot ziens!