Update: Bouw parochiecentrum

Geplaatst op: 09-01-2018

Op 9 november 2017 zijn vrijwilligers van de SRO begonnen met de plek vrij te maken waar het nieuwe parochiecentrum zal komen.

Niet alleen bomen en struiken moeten daarvoor wijken, maar ook het bijgebouwtje waar de benodigdheden van de zangkoren zijn opgeslagen, alsook de garage van de SRO.

In de garage is de papierkar, de grasmaaier en al het gereedschap voor het onderhoud van de kerk en de pastorietuin.

Dat is nu tijdelijk opgeslagen in het pand van Marion van der Veen, naast de pastorie.

Nu de bouwplek zichtbaar is en ook al uitgegraven, kunt u vanaf dit moment hier met foto’s de vorderingen van de bouw volgen.

Of er enige regelmaat komt in nieuwe berichten zal afhangen van hoe de bouw verloopt.

We hopen u er een plezier mee te doen de bouw te kunnen volgen.

Betonvloer gestort op 17 januari.

Door de regen op 18 januari geheel onder water.