Hoe plan ik een doop?

Doopvieringen vinden bijna altijd op zondagmiddag plaats.
De zondag is de dag van de opstanding.
Door het doopsel krijgen we deel aan Christus’ dood en verrijzenis.

Bent u parochiaan van een van de geloofsgemeenschappen van de Immanuelparochie
kunt u een afspraak maken met pastoor Bernard Buit.

De pastor plant samen met de doopouders en/of de dopeling een geschikte datum en tijdstip.

In het hele parochieverband vinden voorafgaand aan de doopviering één of meerdere voorbereidende doopgesprekken plaats.

Wie benader ik voor een ziekenzalving?

Het Sacrament van de Zieken, de ziekenzalving wordt toegediend door een priester.

Wilt u voor uzelf of voor iemand anders dit sacrament vragen,
kunt u contact opnemen met pastoor Bernard Buit.
Pastoor Buit kunt u bellen op 0524 - 211 096

of met het parochiesecretariaat van de Immanuelparochie
Marjan Tholen - Platzer
tel. 0524 - 54 12 76

Hoe regel ik een uitvaart?

Voor uitvaarten en dringende zaken kunt u contact opnemen met pastoor Bernard Buit.

Op de pagina contact of via de link contactgegevens  ziet u de gegevens van de pastoor.

Hoe plan ik mijn kerkelijk huwelijk?

Mensen die elkaar willen ontvangen in het sacrament van het huwelijk kunnen, uiterlijk zes maanden vóór de huwelijksdatum, contact opnemen met pastoor Buit. Er wordt gekeken of de gewenste trouwdatum beschikbaar is en er worden afspraken gemaakt voor huwelijksvoorbereiding.

Waar en wanneer kan ik biechten?

Voor de viering van het sacrament van boete en verzoening kunt u contact opnemen met pastoor Buit.

.