Franciscuscontact informatie

Geplaatst op: 19-12-2019

Franciscuscontact  “dierbaar en kostbaar”

Het Franciscuscontact van de geloofsgemeenschap H. Franciscus van Assisië in Steenwijksmoer wordt al vele jaren door een grote groep vrijwilligers met liefde samengesteld, gedrukt, ingevouwen en verspreid. De locatieraad is de vele vrijwilligers daar zeer dankbaar voor.

Te midden van alle informatie die ons via andere kanalen bereikt, is en blijft een klein, regionaal boekje een welkome gast bij vele parochianen. Een boekje dat we niet graag zouden willen missen. Het is ons dierbaar en ook kostbaar.

Vrijwillige bijdrage

Het Franciscuscontact is tot nu toe altijd gratis verspreid geweest. Dat willen we graag zo houden omdat dan iedereen bereikt kan worden. Tegelijkertijd drukken de kosten van het maken van het gratis Franciscuscontact steeds zwaarder op onze geloofsgemeenschap. Het gaat per jaar om bijna € 1.500,- . Dit heeft de locatieraad doen besluiten alle ontvangers te vragen een vrijwillige gift van €10,- per jaar over te maken op de bankrekening van de geloofsgemeenschap.

Wie kan betalen, draagt bij. Wie niet kan betalen, blijft daarvan vrij.

Via de post

Behalve het in Steenwijksmoer en omgeving door vrijwilligers verspreide Franciscuscontact zijn er ook een twintigtal ontvangers die per post het Franciscuscontact gratis ontvangen.

Wij zijn genoodzaakt om de kosten van porto aan deze personen door te belasten.

Vanaf 2020 zullen wij deze personen persoonlijk aanschrijven om tot een vergoeding van de kosten te komen.

Met vriendelijke groet,

Locatieraad geloofsgemeenschap H. Franciscus van Assisië

Steun uw Franciscuscontact! Maak uw bijdrage over via:

• Een envelop met inhoud te doneren in de bussen achterin de kerk
  • Over te maken op bankrekeningnummer NL12RABO0110204352

Tnv:   Locatie H. Franciscus van Assisië,