Reglement voor de R.-K. Begraafplaatsen

Parochianen van de Immanuel parochie kunnen kiezen voor een laatste rustplaats op één van de 4 parochiële begraafplaatsen.
De R.-K. begraafplaatsen bevinden zich in Nieuw-Schoonebeek, Weiteveen, Coevorden en Steenwijksmoer en behoren tot de R.-K. geloofsgemeenschappen van de parochie Immanuel.
Richtlijnen en regels vindt u in het door het bisdom Groningen-Leeuwarden goedgekeurde reglement voor de R.-K. Begraafplaatsen.

U kunt het Reglement van de R.-K. Begraafplaatsen van de parochie Immanuel inzien.

U kunt hier  de tarieven voor 2022 zien die gelden voor de R.-K. Begraafplaatsen van de Immanuelparochie

U kunt hier een nog in te vullen grafakte inzien

Collectieve grafmonumentenverzekering is vervallen per 1 januari 2024, klik hier voor meer informatie