Bouw van het nieuwe parochiecentrum - draagt u ook uw steentje bij?

Geplaatst op: 03-06-2018

Nu de buitenmuren van onze nieuwe parochiezaal duidelijk te zien zijn, wordt het tijd om te gaan denken aan het interieur en de inrichting daarvan.

Door een gift van een parochiaan, enige jaren geleden, beschikken we al over een aardig bedrag, maar het zou fijn zijn als we nog € 5000 euro zouden kunnen ontvangen van de parochianen door een steentje bij te dragen.

Daarom vindt u in de volgende Pastorale (juni) een enveloppe met daarin een symbolisch steentje. U mag zelf bepalen welke waarde u aan dit steentje wilt toekennen. Wij zijn blij met elke bijdrage.

Tot 1 september 2018 kunt u deze enveloppe met vermelding´steentje bijdragen´ in de kerk in de bus of in een van de brievenbussen van de huidige parochiezaal deponeren.

Bij de opening van de nieuwe parochiezaal kunt u dan zien waaraan u/uw steentje bijgedragen heeft.

Uw bijdrage mag natuurlijk ook overgemaakt worden.

Dit kan op rekeningnummer:

NL54RABO0110203887 t.n.v. Locatieraad geloofsgemeenschap H.-Willibrordus onder vermelding van ‘steentje bijdragen’

De Locatieraad