Barbecue voor vormelingen met Daniëlle Assen op vrijdag 28 juni

Geplaatst op: 29-05-2019

Ieder jaar sluiten we het seizoen af met een barbecue in de tuin achter de Willibrorduskerk.
Vorig jaar zou dit gebeuren op vrijdag 1 juni 2018 maar is het feest niet doorgegaan vanwege hevige regenval en een wolkbreuk.
Dit jaar is behalve de tuin ook de nieuwe garage van het Antoniusgebouw de plek om elkaar te ontmoeten.
Kortom: de barbecue kan bij goed en slecht weer doorgaan.
We heten welkom bij deze barbecue de vormelingen van de afgelopen jaren en de nieuwe vormelingen van 2019.
Op zaterdag 8 juni a.s. (vooravond Hoogfeest van Pinksteren) zullen deze vormelingen uit de geloofsgemeenschappen
Coevorden en Steenwijksmoer het sacrament van het H. Vormsel ontvangen tijdens een H. Mis met onze bisschop.
De vormelingen 2018 en 2019 betalen niets omdat de barbecue een onderdeel is van hun vormselcatechese.
Ook de vormelingen van de afgelopen jaren zijn weer van harte welkom.
Van hen vragen wij voor deze barbecue-avond een eigen bijdrage van € 3,50.
Natuurlijk mogen jullie ook vrienden en vriendinnen meenemen.
Er is een programma vol afwisseling en verassingen van 18:00 tot 20:00 uur.
Te gast zal zijn Daniëlle Assen, die ons iets zal vertellen over wat ze beleefd heeft tijdens de Wereld Jongerendagen in Panama.

Tenslotte verzoeken wij jullie dringend je uiterlijk één week van tevoren (dus vóór 21 juni a.s.)
op te geven of af te melden bij Ina Exel, Berberis 9, 7742 SB Coevorden  - tel. 052–52 55 29,

email: inaexel@gmail.com, mob. tel. 06 - 21 88 18 72