Gebruik en beheer van het Sint-Antoniusgebouw

Geplaatst op: 23-01-2019

De beheercommissie is samengesteld uit onderstaande personen:

Lidy Maatman                    06-10095642              aem.maatman59@kpnmail.nl
Thea Beukeveld                 06-28263646              gradus.thea.beukeveld@kpnmail.nl.
Karin Jager                         06-41148697              karinjz@planet.nl
Gerrie en Marian Stroeve   06-50486118              g.stroeve@planet.nl

Bij deze parochianen kunt u terecht met al uw vragen, aanmeldingen en opmerkingen.

Voor het organiseren van activiteiten hebben zich een tiental dames beschikbaar gesteld.
Ook heren zijn nog van harte welkom!!

De doelstelling: zorgen dat de kosten budgettair neutraal blijven.
Het eerste jaar is het beheer nog in ontwikkeling en kijken we hoe het gaat en welke aanmeldingen er komen.

Onze voornemens zijn:

• Het eerste jaar willen we alleen aan de geloofsgemeenschap van Coevorden gerelateerde groepen toelaten zoals de werkgroepen, KVC, KBO, SRO en de koren.
  • Deze groepen betalen geen zaalhuur.
  • De koren en werkgroepen betalen ook geen koffie of thee.
  • KBO en KVC betalen wel voor de koffie, thee en drinken.
  • Wel stellen we dat we onder voorwaarden andere partijen kunnen toelaten
  • Voor de maandelijkse koffie na de H. Mis wordt een vrijwillige bijdrage gevraagd.
  • Een van de leden van de beheercommissie beheert de reserveringen en maakt het rooster dat in een agenda wordt bijgehouden, een ander lid houdt de financiën bij en een lid zorgt voor de inkoop en voorraad.
  • Om te voorzien in extra inkomsten kan de beheercommissie activiteiten organiseren.
  • Eens in de maand vindt er overleg plaats door de beheercommissie en enkele keren per jaar met de gastdames en heren.
  • We bieden de mogelijkheid voor een kop koffie na een avondwake en een koffietafel na de uitvaart.
  • Wanneer er een uitvaart met koffietafel is kan geen gebruik van de zaal gemaakt worden. Groepen die dan hebben ingeschreven in de agenda moeten uitwijken naar de oude parochiezaal.

Wilt u een activiteit organiseren in het Sint-Antoniusgebouw
kunt u dit doorgeven aan:
Lidy Maatman    telefoon: 06 - 10 09 56 42     mail: aem.maatman59@kpnmail.nl
Marian Stroeve  telefoon: 0524 - 51 22 84      mail: g.stroeve@planet.nl