We kunnen gaan bouwen

Geplaatst op: 08-11-2017

Na een paar jaar van plannen, tekenen, vergunningen aanvragen, overleggen met Stichting Oude Groninger Kerken (namens het bisdom), gemeente, Rijksmonumentenzorg, wijzigingen aanbrengen, opnieuw overleggen met genoemde instanties, buren, andere parochies van Immanuel, en weer overleggen.....overleggen...... overleggen..... zijn eindelijk alle vergunningen binnen en kunnen we beginnen met de bouw van de nieuwe parochiezaal. Onze handen jeuken om er iets moois van te maken.

Zoals aan het begin van dit project is afgesproken op de informatieavond willen we op dinsdag 31 oktober a.s. een inloopmiddag en -avond houden zodat u alle plannen en tekeningen kunt bekijken en vragen kunt stellen. Er zijn dan mensen van zowel het parochiebestuur als de bouwcommissie aanwezig om uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

De inlooptijden zijn dan van 16.00 uur tot 18.00 uur en van 19.00 uur tot 21.00 uur.

We hopen op een grote opkomst, maar we doen ook graag nog een beroep op u,

want ........

we zijn nog meer enthousiaste vrijwilligers nodig:

• vrijwilligers om mee te denken over de inrichting straks en wanneer alles draait, het beheer;
  • vrijwilligers die weten wat sponsoring inhoudt en ideeën hebben om aan geld te komen;
  • vrijwilligers om mee te sjouwen en op te ruimen tijdens de bouw (altijd nodig);
  • vrijwilligers die tijdens de bouw koffie willen zetten;
  • vrijwilligers voor........ zoveel zaken....(misschien hebt u ook nog wel een idee).

Zoals gebruikelijk is (was) in de bouw, sluiten we elke vrijdagmiddag om 16.00 uur de werkzaamheden af met wat lekkers.

Wilt u zich aanmelden, dan kan dat bij

Marian Stroeve,                      tel: 0524-512284,                   mail: g.stroeve@planet.nl

Gradus Beukeveld,     tel: 0524-514114,                   mail: gbeukeveld@home.nl