WERKGROEP KERKSCHOONMAAK

Geplaatst op: 08-10-2017

Net als ons eigen huis moet ook de kerk zo nu en dan een schoonmaakbeurt hebben. Hiervoor bestaat de werkgroep Kerkschoonmaak.

Eens per maand gaat een groepje van ongeveer vier dames en heren aan de slag en met een paar uur is het hele kerkgebouw weer vrij van alles wat er niet hoort. Onder of na het werk is er een kopje koffie of thee.

Eens per jaar wordt er een rooster opgesteld voor zes groepjes; zo komt elke vrijwilligster of vrijwilliger twee keer per jaar aan de beurt. Als iemand verhinderd is, zorgt ze zelf voor een vervanger of vervangster, meestal door de beurt te ruilen met iemand van een andere groep; er zijn namelijk geen reserves, omdat de totale werkgroep eigenlijk te klein is.

Dus…….. als u wilt, dames en ook heren, kunt u zich aanmelden als vrijwillig(st)er bij de contactpersoon van de werkgroep of de contactpersoon van het parochiebestuur.

Contactpersoon werkgroep:                                        Contactpersoon parochiebestuur:

M.C.I. Middelveld-Koman                                         M.J. Stroeve-Wargers

Burg. Feithsingel 17                                                               Burg. V.d. Lelysingel 25

7742 BN  Coevorden                                                             7741 EX  Coevorden

Tel: 06-81237631                                                                              Tel: 0524-512284

Om allerlei zaken te bespreken en het rooster voor het nieuwe jaar op te stellen nodigen wij alle leden van de werkgroep, en hopelijk ook nieuwe leden, uit voor een vergadering op woensdag 11 oktober a.s. om 14.30 uur in de parochiezaal

KOMT ALLEN.  DE KOFFIE STAAT KLAAR ! ! ! ! ! !