1922 KVC 2017 95 jaar Katholieke Vrouwen Coevorden (KVC)

Geplaatst op: 23-07-2017

De Katholieke Vrouwenvereniging Coevorden bestond in juni 95 jaar. Wij als bestuur vonden dit een goede reden om bij stil te staan. Samen met onze leden hebben wij dit jubileum gevierd op dinsdag 20 juni. De dames wisten niet wat er zou komen.

Eerst is er een groepsfoto gemaakt door Wim Huisman.

Daarna hebben alle dames een kaars aangestoken en vóór in de kerk neergezet en hebben we samen een Weesgegroet gebeden.

Vervolgens zijn we naar een wokrestaurant gegaan en hebben daar heerlijk gegeten.

Het was, zoals wij hebben gehoord, een gezellige avond.

Lenie Koorman

Op dinsdagavond 5 september a.s. zal het nieuwe seizoen geopend worden met een H. Mis om 19.00 uur. Daarna gaat pastor Tjepkema aan de hand van een aflevering van de beeldcatechese ‘Catholicism’ (gemaakt door Robert Barron) iets vertellen over vier vrouwelijke heiligen en onze roeping tot heiliging van het leven.