Logo Immanuelparochie - zaterdag 2 februari 2019

Geplaatst op: 18-01-2019

Reeds in het najaar van 2017 deed de toenmalige stuurgroep van het samenwerkingsverband Immanuel een oproep aan de parochianen om een ontwerp voor een toekomstig logo voor de nieuwe parochie in te leveren.
Een logo dat als herkenningsteken gebruikt wordt en onder andere op briefpapier wordt afgedrukt.
De geloofsgemeenschappen van Schoonebeek, Nieuw-Schoonebeek, Weiteveen, Coevorden en Steenwijksmoer
zijn inmiddels op 1 januari 2018 gefuseerd tot de parochie Immanuel, maar er is nog steeds geen logo.
De reden daarvoor is heel eenvoudig: er kwamen maar weinig voorstellen binnen en de bestuurders vonden deze voorstellen wel mooi maar niet geschikt om als logo te gebruiken.
De indieners zullen echter wel beloond worden met een presentje.
Het parochiebestuur heeft ervoor gekozen om op zaterdagmorgen 2 februari a.s.
na afloop van de H. Mis in de kapel van woon- en zorgcentrum Sint-Franciscus te Coevorden (aanvang 10.00 uur) het nieuwe logo bekend te maken.
Dat is precies één jaar na de officiële viering van de fusie.